Németországban már lelőtték a poént, a magyarok bejelentése csak formalitásnak tűnik

Úgy tűnik, beigazolódnak a sajtóértesülések.

Úgy tűnik, beigazolódnak a sajtóértesülések.
Az egész országban kritikus állapotokat rögzítettek az emberek: megbénult légi- és vasúti közlekedés, áramkimaradások, kidőlt fák, leszakadó tetőszerkezetek.
Hosszú távú stratégiai partnerségről van szó.
Szívesen látnám a listát, amin mindama tevékenység szerepelnek, amelyek fontosabbak voltak, mint ezt az embert elkapni, elzárni, a társadalmat tőle megvédeni.
Jönnek az egyiptomiak Veszprémbe.
Vasárnap eldől, jó döntésnek bizonyult-e.
A személyzet nélküli üzemmódban a bolt egy telefonos alkalmazással használható.
Öt év múlva már nem kínai, hanem európai márka lenne a Szegeden óriásgyárat építő vállalat.
Az itt megalkotott szabadalmak legalább 50 százalékát Magyarországon fogják bejegyezni.
Véreznek el a piacon a legnagyobbnak tartott fesztiválok is, kérdés, mi lesz így a nyári szórakoztatóiparral.
A magyarországi üzem mintegy 4,5 milliárd dollárból valósul meg, és évi mintegy 200 ezer járművet fog gyártani 2025 végétől, a teljes termelést 350 ezer darabra tervezik.
Egy anyuka figyelmeztetett a közösségi médiában.
Állva halt meg a Szeged a Barcelona elleni BL-párharcban: a Kékek 30–29-re nyertek Katalóniában, de összesítésben kettővel alulmaradtak.
A szegedi feltárás híre már a nemzetközi sajtót is bejárta.
Ivan Rakitic videóban üzente, hogy Marin Jelinic marad a Tisza partján.
Budapest mellett több vidéki megyei jogú városnak sincs oka panaszra – derült ki a Faktum tényellenőrző portál elemzéséből.
Ételfutárnak adták ki magukat Szegeden.
A szegedi BYD-gyárnak fontos szerepe lesz a kínai márka európai terjeszkedésében.